Op 15 april 2025 startte het project Driehoek in Dialoog, een initiatief van de Alliantie Medezeggenschap en Governance (AMG), mede mogelijk gemaakt door de Goldschmeding Foundation. Het richt zich op het versterken van de dialoog tussen bestuur, toezichthouders en medezeggenschapsorganen in de 'Gouden Driehoek', wat betere samenwerking en inclusieve besluitvorming bevordert.